Kemal Aslan
Pazarlık mı, Ahde Vefamı....
Son günlerde en çokda konuşulan şey "ahde vefa"
Yaşananlar olaylar siyaset ticaret tüm beşeri ilişkiler ve günün sonunda beklentiler..
Biraz bakalım ülkemizde ne oluyor ve tabi önemlisi şehrimizde ne oluyor..Ufak bir analiz ve hayatın içindeki gerçekler ile yüzleşme yapalım bakalım biz neresindeyiz "ahde vefa"nın...
Öncelikle şehrimize Devletin şefkatli yüzünü gösteren Tam bir milli ruh ve ülküsü ile görevini yapan sayın Kaymakamımıza şahsım ve şehrim adına teşekkür ediyorum...
Şimdi biraz bakalım neler oluyor bu güzel ülkede ve şehirde..
Geçmişten gelen siyasi görüşüm ve bu şehrin bir yetiştirdiği biri olarak analizime...
Her seçim bir sürü pazarlıklara şahit oldum.
Meclis listeleri yönetimler mevkiler makamlar istekler tehditler neler neler.
Burada bunlar oluyorsa yukarıyı hayal bile etmek durumun vahametini anlamamıza yeterli...
Uzun zamandır dikkatimi çeken şey ise.
Tüm bu pazarlıkların içerisinde hiç kimse Hendek için Hendek adına Hendekliler için pazarlık etmiyor..
Pazarlıklar ya siyasi ya ticari yada etnik kökene dayalı oluyor. Çünkü işin sonu seçim ve oy meselesine dayanıyor.
Ne hikmetse bu şehirde tıpkı ülkemizdeki gibi burada yaşıyor burada ticaret yapıyor burada ikamet ediyor işçi memur yada esnaf bir türlü Hendekli olamıyor insanlar..
Bunu yazarken kimseyi töhmet altında bırakmamak için açıklıyım.
Gerçekten sahip çıkanlar şehrin meselesini kendi meselesi yapmış çok kıymetli esnaflarımız işçilerimiz memurlarmızda var tabiki..
Buradaki yazım genel olarak bir türlü Hendekli olamayanlara.Bunların içinde burada doğmuş büyümüş çok insan var..
Geçen bir sitem eden değerli arkadamızın yazısını okudum.Ve üzüldüm.
Bu şehrin tarihinde o kadar çok birlik beraberlik adına yapılmış hareketler var ki.Bilseniz araştırsanız öğrenseniz ibretle bakarsınız bu günlere...
Bir siyasi olay oluyor kişi eğer aynı siyasi görüşten değilse altına veryansın
Küfür hakaret gırıla ..
Utanma duygusu zaten yok olmuş..Nezaket saygı hakgetire uyuşturucu illegal işler almış başını gidiyor.
Şehir uyuyor ses yok
Şehrin değerleri ile oynanıyor vatandaş bana dokunmayan yılan konumunda....
Ve bu ülkede bir türlü Türkiyeyi vatanı bayrağı kabul edemeyenler
İle bu şehirde Hendekli olmayanlardan kaynaklanan durumun sonucu ortada ...
Burada doğmuş büyümüş Hendeklilere çağrımdır.
Şehrimizin değerlerine
Ahlağına örfüne adetlerine çocuklarına kadınlarına kısacası birbirimize sahip çıkalım.
Bakın arkadaşlar örnek de şehrimize geldi.
Kaymakam bey şehrin her yerinde her mecrada
Her an halk ile iç içe ve sorunlara duyarlı..
Hendek halkı neyi bekliyor..Bir birine sahip çıkmak için.....
Siysetin adamcılığın o bizden değil mantığı ile hareket sonun başlagıcıdır..
Bu son değerlerimizin yakınlığımızın vijdanımızın Ahlak değerlerimizin şehrimizin sonudur bunu unutmayalım..
Unutmayın Bu şehrin değeri Gaffar Okan'ın
Katilleri salındı ..
Şehirde tık yok.
Birde kabrinde anma yapılıyor ..
Merak ediyorum orada dua ederken acaba hangi duygular ve düşünce içinde insanlar???
Bakın bizim ülkemiz var vatanımız var..
Şehrimiz var..
Şimdi deilse ne zaman hep birlikde sahip çıkıp omuz omuza duracağız..
Bizim milli duygularımız, Ülkümüz değerlerimiz bir arada tutmayacaksa.
Bu ülkeye bu şehre "ahde vefasız"lık yapmış olmazmıyız..
Saygılarımla
